Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Udělejte prosím také několik fotografií (stačí např. mobilním telefonem s foťákem), které budou součástí reklamace a urychlí celý proces.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 prac. dnů na tel. 844 775 775.

Neodrželi jste nějaké zboží v zásilce nebo zboží neodpovídá objednanému produktu?

Napište nám prosím podrobnosti spolu s číslem objednávky pomocí e-mailu: info@vitarianstvi.cz nebo kontaktního formuláře (zvolte Reklamace a objednávky). Rádi vám poradíme, jak dále postupovat, a vše co nejrychleji vyřešit.

Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.

Zboží musí být schopné další distribuce. Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši doručovací adresu, viz kontakt. Na balíky, jež nám budou zaslány na dobírku, nebude brán zřetel. Po doručení zboží na adresu firmy budou peníze vráceny spotřebiteli buď převodem na účet, nebo vystavením slevového poukazu, který lze uplatnit při další objednávce. Výše vrácené částky odpovídá hodnotě vráceného produktu. Poštovné spojené s dopravou vráceného zboží v tomto případě hradí spotřebitel. Lhůta na vrácení peněz spotřebiteli činí 30 dní (snažíme se samozřejmě vše vyřídit co nejrychleji).

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Jak zboží vrátit

Vyplňte žádost: odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní – zašleme Vám ji na žádost e-mailem: info@vitarianstvi.cz

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Výměna zboží

Výměna zboží (za jiné, případně příchuť,velikost, apod.) je samozřejmě možná. Použijte kontaktní formulář pro domluvu a zašlete nám zboží zpět. Po jeho doručení Vám zašleme vámi požadovný produkt, je-li skladem. V případě znovu zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na dopravu 85 Kč pro ČR. Výměna zboží v prodejně je možná po domluvě.

Reklamace, záruka

Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené.

Potraviny a potravinové dopňky:

U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je datum minimální spotřeby vždy vyznačeno na obale.

Spotřební zboží a elektronika:

Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která je 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak. Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura) prodávajícího, případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Z hygienických důvodů je zboží k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci. Pokud je doručené zboží vadné, nefunkční či poškozené již při převzetí, je kupující povinen o této skutečnosti prodávajícího vyrozumět nejpozději do 3 kalendářních dnů. O uplatnění reklamace a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.

Jak postupovat při reklamaci

Pomocí e-mailu: info@vitarianstvi.cz (položka  – předmět „Reklamace a objednávky”) vyplňte vaše jméno, číslo objednávky, kontakt na vás a informaci k vaší reklamaci + přiložte vyplněný reklamační list  – formulář zašleme e-mailem a obratem vyplněný odešlete. Budeme vás kontaktovat v co nejkratší možné době ohledně dalšího postupu.

Poplatky spojené s reklamací:

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží k nám a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto kam a jak zboží zašlete
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím kontaktního formuláře či e-mailu (položka „Reklamace a objednávky”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (Velkoobchodní zákazníci), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Nejpozdějí do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy vám peníze pošleme na účet nebo vám vystavíme slevový poukaz, který můžete použít při vašem dalším nákupu.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.